Pantera neagra in varianta minuscula :)

Later edit
Lili stays :D
Adica anuntul nu mai e valabil pentru ca liliacul ramane la mine, nu ma pot abtine :))

Am gasit o pisica, mica, neagra, si ce era sa fac? Am luat-o acasa. Problema e ca a mea matza batrana si grasa a facut o criza de nervi cand a vazut ghemotocul negru....si acum nu mai vorbeste cu mine :))
Asa ca inainte de a duce pisicuta de unde am luat-o, adica niste boscheti din Mamaia, am zis sa incerc sa gasesc pe cineva care sa vrea sa o adopte.



Aici aveam fata de periculoasa, inainte sa-mi pice aparatul foto in cap






Somn dupa baita :)

Detalii tehnice:

O cheama Lili...de la liliac, evident, a se observa urechile :D
Stie sa foloseasca litiera, cum a zarit-o a stiut ce trebuie facut cu ea :))
Este foarte jucausa si cuminte, vine in brate si toarce non-stop.
A facut si baita si i-a placut, altfel nu-mi explic de ce torcea cu dusul in cap :))


3 comentarii:

Mihaela spunea...

lol, si pisicii mele ii place sa o spal cu dusul, dar nu am mai auzit de pisica sa toarca cu tusul incap :))

Leti spunea...

:)
si tigrul nostru avea urechi de liliac (sau "nilac" in varianta nepotului meu).

acum are 7 kg si aceleasi urechi.adica acum -mici :)))

vreau poze cu grasa batrana si suparata :)

Zazuza spunea...

ah, aceeasi poveste :). noi am adoptat doi in stilul asta. sa-ti traiasca amandoua si sa va distrati bine impreuna. ps, caci, mde, matzele sunt mai importante: ai niste lucrusoare superbe aici! felicitari pentru talent si inspiratie!